Flyttågren...

Fattar inte hur nått som ska bli så underbart mysig och roligt kan va så himla jobbigt på samma gång? Jag vill verkligen inget hellre än att få bo under samma tak som min älskling, kruxet är bara att jag verkligen hatar att flytta. Det har väl kanske med att göra att jag under de senaset 4 åren har flyttat fem gånger, så den statistiken kanske inte är den ljusaste. Men jag vet ju också att det är så himla skönt bara det blir gjort, och jag vet att allt kommer att ordna sig (precis som min kloka Henrik säger ;-))
Men stönig som jag är så inser inte jag det till 100% förrän det är gjort, och så är jag väldigt bra på att stressa iväg i tankarna med allt som ska göra, och hur ska jag hinna och bla,bla! Och så slutar det precis som vanligt med att jag kommer att ha ont i magen i flera veckor.
Det lustiga med det hela tycker jag är att jag vet om precis hur jag blir ändå kan jag inte göra nått åt det (eller det kan jag säkert, men vet inte vad bara) Att kunna trycka på off i hjärnan nån gång skulle ju inte vara fel t. ex =) Nu ska jag i alla fall försöka få lite läst för i morron är det introduktion till en ny kurs i skolan.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0