Brrrrr....

Fy f-n va kallt det är ute =/ Har precis kommit hem från Zarah, minst sagt en kall promme kan jag säga. Det var meningen att jag skulle dit och dricka kaffe och "skvallra" lite men så hittade hon färdigblandad GT i kylen så det blev tre såna också he,he. Tur att man är ledig i morron. Får nästan skämas, en måndag och allt.
Men ,men det var trevligt i vilket fall som alltid.
Idag har det mest varit en vanlig dag, en rätt meningslös föreläsning i skolan och sen en evighet på bussen hem. Turbolagade middag (mos och korv =)) och sen till Zarah som sagt och nu har jag just kommit hem.
Trodde att jag skulle kunna sova länge i morron, men icke. Blev påmind av lappen på kylskåpet att de ska komma och kolla min fläkt i morron nån gång mellan 08:00 och 16:00. Varför inte bara säga en tid? Med min tur så kommer de väl 15:30 och så har jag gått upp 07:30 helt i onödan. Well, well livet kan väl inte alltid vara roligt!
Ska med min goa kompis LInn när hon tatuerar sig i morgon, det ska bli spännande. Hennes första =)  Megastor typ. Modig tjej!
Nu ska jag nog ta och försöka få upp värmen igen.

Ha det bra alla!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0