Vad göra?

Skönt idag fick jag verkligen sova ut, sov ända till kl 11. Det behövdes verkligen efter helgen som varit. Får dock lite dåligt samvete för att jag är så slapp idag, klockan är halv två och jag har precis duchat. Hmm... ja, ja får väl kompensera någon annan dag.
Har massvis med läsning framför mig idag närmare, bestämt 200 sidor om handläggning och dokumentation inom socialtjänsten, som ska vara läst tills i morron. Har aldrig önskat mig en skrivare lika mycket som nu kan jag säga. Eftersom jag pluggar till socionom så måste jag kunna sånt, fast jag vet inte hur mycket av det jag kommer ihåg när jag är klar om 2,5 år he,he.
Måste kolla upp resor också, det var tänkt Cypern i januari eller februari men säsongen börjar tydligen inte förrän i mars =( *suck* Så vi måste hitta något annat. Egypten kanske vore något, där är det ju i alla fall varmt och skönt. Kanske blir det lite julshopping i London också om inte december exploderar i kalendern.
Nu ska jag drömma mig bort i lite resebilder, sen ska jag läsa (*lovar*) he,he. Kanske händer det något oväntat skoj under dagen, det brukar inträffa ibland =) Update later!


// A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0