På G

Så då har jag avverkat min andra praktikdag då. Nu denna första veckan så går jag med en verksamhetsladare, så det är väl att se som lite introduktion/information för det är inte där jag ska vara övriga tiden. Då ska jag vara på ett stödboende för personer med psykiska funktionsnedsättningar. Träffade min blivande handledare idag och hon verkade jättegullig. Jag fick också vara med på ett informationsmöte då de kom från psykiatrihuset i Karlstad och informerade om hur de arbetar och hur det är hos dem, samarbeta mellan kommuner osv. Intressant! På fredag ska jag följa med till Kristineham och individ och familjeomsorgen där och få höra hur de arbetar med integrerad psykiatri. Det ska också blir intressant =)
Sen gäller det f.r.o.m. tis 06:45 nästa vecka då jag börjar på den ordinarie praktikplatsen. Undrar bara hur jag ska ta mig upp så tidigt, *gäsp* har ju tre mil att åka också så det blir till att gå upp runt 04:30 det. Surt för mig som oftast brukar somna nån gång mellan 01 och 03:00 oavsett när jag går och lägger mig :-S Men som tur är så gör min handledare bara dagtid, så jag slipper kvällar i alla fall. Slutar kl 14 alla dagar nästa vecka, och det är ju inte fy skam ;-)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0