Vår, vår, vår nu med en gång!

 Åh, nu vill jag att det ska bli grönt, skönt och varmt! Har varit vinter länge nog nu tycker jag, sen har jag hittat finaste vårskorna som jag vill ha IDAG helst. Meeen de är i tyg så det kan ju bli lite kyligt och blött ;-P Sen har jag iofs inte skickat efter dem än heller hehe men det kommer nog inte dröja. Fina jackor och annat vårigt har jag också hittat som jag skulle vilja slänga på mig idag.
 Alla postorderkatalogerna har givetvis ramlat ner i lådan inom loppet av en vecka. Egentligen fattar jag inte varför de skickar ut dem så tidigt när grejerna ändå inte kan levereras förrän i mars typ, stört! Men det är ju inte mindre kul att kolla i dem för det, dock kan det bli dyrare för detverkar nästan som om man hittar nya grejer varje gång man bläddrar igenom dem =)



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0