Nypremiär

Jahapp då var man tillbaka i det svettiga gymmet igen då, och har blivit med PT och allt. Voj, voj ska det va så ska det va... eller? Det kändes bra i alla fall och just nu så känner jag hur det börjar dra i musklerna vilket skvallrar om träningsvärk i morgon, gôtt mos! En PT kan väl alltid vara bra för motivationen, eller rättare sagt bra när ingen motivation finns, jag skulle dö skämsdöden om jag inte kom till ett inbokat möte så man kanske skulle boka en varje gång haha =)
Nu ska jag mysa med min vetevärmare som jag fick av älsk i julklapp och samla på mig spa recept. Sen blir det tidigt i säng och förhoppningsvis så blir det ett par timmars längre sömn än va det blev i natt i alla fall!


//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0