Bra helg!

 Då var man hemma i stugvärmen igen efter ett besök i Arvika. Det blev en mycket trevlig kväll igår med god mat, öl och trevligt sällskap, och så blev det lite familjemys också såklart =) I dag blir det slapplördag med film, godis och älskling. Funderar på att slå på stort i morgon och åka till stan och äta brunch på Plaza också, så har man haft den ultimata helgen, känns som om det kan vara ett bra slut på ledigheten =)
 Från och med måndag är det väl dax att börja tänka lite extra på vad man stoppar i sig igen också (känns som om det "nya livet" börjar varje måndag hehe ;-P) skämt och sido, men under jul och nyår har jag verkligen inte brytt mig ett skit om vad jag stoppat i mig och är det nått som ger snabba resultat (åt fel håll dock) så är det det.
 Nä nu blir det mys!
Ha en bra kväll allesammans!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0