20885

 Så många böcker finns det på bokus om kost och motion, konstigt att man blir lite förvirrad elle? Nej inte direkt. Jisses, undrar hur mycket pengar de tjänar på all sån där skit egentligen? Eller vill jag verkligen veta...?
 Idag blidde det ingen direkt motion att prata på men kost blev det jä-lar anama. Vi var och käkade brunch på Plaza och det var mumma det vill jag lova ;-) Självklart hade de dessertbuffé också och jag var ju självklart tvungen att äta dubbelt så mycket som jag egentligen behövde (var nog mest för att jag är snål, har jag betalat 155 pix så ska jag ta mig tusan käka också haha ;-P) Well, well gott var det i alla fall!
 Nu har jag bara allmänt tråkigt, H sitter och kollar på en max tråkig jaktfilm där de bara är ute i skogen och skjuter älgar och sen visar när de drar ut allt maginnehåll på dem, va det nu ska tjäna till att spela in på film?!?! Ja ja är väl tur att vi har olika intressen.
 Jag får väl ta och vika tvätt elle nått... Skitkul... Inte!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0