Fy fan!

 Man får ständiga påminnelser om att det finns de som har det värre än en själv, mycket värre! Åhh, jag blir så ledsen, så ledsen. Samtidigt blir jag otroligt förbannat på tappade idioter som inte lyssnar på andra människor, som inte agerar när andra ber om hjälp, trots att det är deras jobb.    Vad tusan är det för människor egentligen, hur är de funtade??? Det är mer än vad jag kan omfatta med mitt förstånd, helt osannolikt! Vad är det egentligen som gör att vissa människor blir sådana?    Varför väljer man att bli t. ex läkare när man sen inte gör allt som står i ens makt för att hjälpa människor som behöver det? Det kanske i och för sig bara är jag men det är i alla fall min uppfattning av det yrkesvalet, ja av alla människorvårdande yrken för den delen. Varför vill man annars ägna sig åt det? Nej usch, ilskan bara kokar inom mig just nu!!! >.<

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0