Det är väl gôttans att allt är som vanligt...!

 Och med det menar jag väl att det är som alltid i tentaskrivningstider, jag bestämmer att idag då ska jag skriva tenta, skriver 1/3 sida eller så och sen tar det tvärstopp.....
Får ju dock känna mig nöjd med 1/3 sida då det oftast brukar stanna vid sidhuvudet haha ;-)
 Fick tentaresultatet på förra tentan idag också VG! Uuuuuh va gôtt vettu! Kände mig till och med lite extra peppad för att börja skriva idag, men den känslan försvann ju tyvärr lite snabbare än jag önskat....
 Just nu vill jag helst att det ska bli sommar på allvar så att man kan få bry sitt huvud med lite mindre krävande saker än kurslitteratur och tentaskrivande, t.ex skönlitteratur, sol och grillning ;-)Det är ju såååå grytm skönt väder ute också så man får ju lite dåligt samvete över att sitta inomhus, rena sommarvärmen ju. Man kanske skulle roa sig med att plocka fram och skura utemöblerna??? Jaaaa, det gör vi ;-))
 Ha en goen dag allesammans!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0