Vad ska man börja med???

Suck å stånk å stön! He,he är kanske inte så illa som det låter, har bara lite beslutsångest. Måste
egentligen plugga lite (läs: som bara den) men det verkar som om de cellerna har tagit semester.
Tycker inte att det känns så givande att bara sitta och tokläsa en bok, samtidigt finns det inte så många andra sätt att göra det på.
Sen har vi ju den "underbara" (avskyvärda) inlämningsuppgiften i metod också :-/ Det är nog ett av de tråkigaste ämenena som existerar, och så är det givetvis obligatoriskt för akademiska utbildningar där man skriver minst C-uppsats för att få examen.
Men den ska väl bli gjord den med nån dag här.
Jag borde ta mig en rejäl promenad också, har gett mig tusan på att jag ska försöka gå minst 1 mil i veckan, men de dagar det regnar blir det inte mycket fysisk aktivitet kan jag ärligt erkänna.
Är uppe i 6 km denna veckan, och idag (än så länge) är det uppehåll. Sååååå man kanske skulle ta det först!
Ha,ha det är ju komiskt egentligen vilka i-landproblem man kan ha. Skänker en tanke till alla stackars människor som aldrig får gå i skolan, eller som har en sådan frihet att de bara kan gå ut och gå i skogen när de känner för det. Det är skamligt för det borde vara något som alla har rätt till!
Nu har jag bestämt mig för att det bli en promenad först, så får vi se om celler och neuron och allt vad det är kommer igång =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0