Under ytan...

Så är inte allt lika tusigt som det ser ut och va! Med detta syftar jag just nu på mitt bilskrälle, den ser ju hyfsat fräsch ut  men det funkar i alla fall inte som den ska det är ett som är säkert. Har ringt verkstan i två dagar nu för att få tag på nån speciell snubbe. Fick tag på honom idag men han kunde inte göra annat än att erbjuda mig en tid, alltså hade det räckt om jag pratat med en servicerådgivare igår, tack för det! Fick i alla fall en tid på tisdag! Tur jag har inläsningsvecka nästa vecka.
I bästa fall är det inte så farligt och värsta fall så behöver motorn bytas ut (det var vad de sa till mig) alltså betyder det för min del att köpa ny bil, det blir väl ungefär samma pris.

Well well, det blir nog bra med allt. I morron blir det buss till skolan, kul med lite omväxling... eller?!?!?! Ha,ha :-P Gôtt att det bara är i morron (förhoppningsvis) Vi får väl se...

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0