Tankeläsare

Idag hade jag planerat att sätta mig ner och äntligen ringa till mina chefer för att höra om det fanns nått extravik åt mig. Har haft smått ångest för att jag inte haft tid att ringa på typ 2 veckor. Så jag sa till mig själv när jag stod och diskade i morse att "När jag är klar med detta så ska jag ringa chef nr 1 Lena" Gissa vem som ringer 2 minuter senare, om inte Lena!
Lite creepy sånt, när man tänkt på nån och så ringer personen eller nått. I alla fall så hade hon goda nyheter, det fanns ett ställe i stan där det behövs vik var 3:e helg. Blir ju inte lika ofta som förut, men det är något iaf, sen blir det ju garanterat vid behov också när folk är sjuka och så. 
Hoppas att det är ett bra ställe nu då bara. Hon jag pratade med u telefon förut var jättetrevlig så det bådar i alla fall gott =) Ska gå brevid på onsdag nästa vecka.

Nu känns det som om jag inte behöver oroa mig fullt så mycket för hur ekonomin ska gå ihop i alla fall. Men man ska ju inte ta ut nån glädje i förskott, så jag väntar med det till nästa vecka eller så :-P

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0