Gräsänka...

Idag är jag gräsänka minsann, älsk är på firmafest. Jag ska inte på fest för jag ska jobba i morgon, så det blir nog till att spendera resten av kvällen i soffan framför tv´n. Tänkte kolla in programmet Dansfeber, har inte sett det än men av reklamen att döma så verkar det lite roligt. Det märker jag väl om inte annat.
Känner mig duktig idag, tog med mig hunden på en långpromenad förut, det var skönt och behövligt för oss båda. Dock köpte jag chips och dipp förut så det blir väl +/- 0 av det ändå, fast mest + befarar jag :-S Men jag har lärt mig från alla psykologiföreläsningar att den där tanken är en mäktig sak, så jag väljer att inte tänka så ;-D "Det jag inte tänker finns/händer inte" Ha,ha I wish!

Shoppade lite "mirakelmedel" mot finnar förut idag också, hoppas det funkar. Har råkat ut för värsta attacken :-( lite smått panik på det. Fast en finne eller två har väl ingen dött av, men jag vill inte ha dem!

Nä nu är det snart chipsdax ;-) Ha en bra kväll allihopa!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0