Sunday bloody sunday

Denna söndag är dock inte speciellt blodig, eller speciellt nånting alls faktiskt. Bara söndag helt enkelt, rätt trist väder också, men det hör ju till under den här årstiden.
Tänkte att jag skulle hitta pluggmotivationen, men det ser inte ljust ut just nu. Har ju bara två kapitel kvar i psykiatriboken som ska läsas och sammanfattas, gah! Sen har jag i och för sig två böcker kvar som jag inte har läst än (eller 1,5 om det ska va rätt). Men jag vet också att jag egentligen inte behöver läsa dem för att klara tentorna.
Det är inte bra för mig att veta sånt, för det kommer bara att sluta med att jag inte läser dem. Jag har ju å andra sidan inte lagt ut några pengar på dem då jag lånat dem, men jag vet med mig själv att oddsen för att jag lånar dem igen "bara för att" i framtiden är rätt små....
Men,men det blir nog bra med det med.
Är det nånting jag ska ta mig för idag så är det i alla fall en ordentlig promenad, så man får lite luft och får röra på fläsket. PÅ tal om att röra på fläsket, jag och en tjej från min basgrupp i skolan ska börja på yoga på tisdag. Det ska verkligen bli SÅ KUL! Har funderat länge på att prova det, bland annat för att se om det är så stressreducerande som det sägs, så jag skickar ett stort tack till henne för att hon fick mig att få tummen ur! TACK LInda! =)
Nix, nu får jag nog ta tag idagen, innan hela har dragit förbi.




//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0