Så grymt orättvist!

Usch och fy vad orättvist livet är ibland :-( och nu syftar jag inte på mitt eget.
Fattar inte varför dåliga saker ska hända bra människor som absolut, verkligen INTE behöver drabbas av dem! Känns extra jobbigt när det är någon man känner, det är så att jag vill gråta!
När man får reda på hemskheter som rör andras liv så blir det onekligen så att man börjar fundera lite extra kring sitt eget (gäller i alla fall mig, men är rätt säker på att många håller med).
Jag inser hur tacksam jag är för allt jag har och hur bra jag faktiskt har det! Synd bara att det ska krävas andras olycka för att man ska tänka till en extra gång, det borde man gör oftare!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0