Lite sliten sådär...

Det har varit en lång, men ganska produktiv dag idag.
Mötte upp studiegruppen för att göra en av de satans metoduppgifterna som vi numera blir påprackade hela tiden. Vi blev klara med den = GÔTT!
Efter det kom jag äntligen iväg för att köpa lite grejer till bilen som jag skulle ha gjort för både en och två veckor sen. OCH tro det eller ej, så har jag köpt årets första JULKLAPP! Rekord BIGTIME för mig kan jag säga, har nog aldrig hänt att jag varit tidigare än max en veckan innan julafton förut tror jag he,he!
Kvart i sex så kom jag äntligen hem, så nu blir det bara slapperi i soffan resten av kvällen, tidigt i säng blir det antagligen också. Jobbdax i morgon 8:30-21:30. Har egentligen ingen lust alls, meeen pengarna är bra att ha i vanlig ordning.
ser fram emot helgen mer än vanligt kan jag säga!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0