Ja då var det lördag, lördag igen =)

I dag blir det partylördag hemma hos Helén & Jesper, det ska bli mys. Gôtt att bara sitta och tjöta med lite trevliga människor och dricka lite (läs; rätt mycket) vin =)
Men det är inte förrän ikväll det. VAd som händer innan dess har jag inte riktigt bestämt mig för än. Borde nog läsa ett kapitel eller två i kurslitteraturen och åka och handla. Meeeen vi får väl se vad det blir. Det är minusgrader ute så jag stannar helst inne faktiskt.
Påtal om minusgrader så känner jag att det nog var rätt tur att jag satte på vinterdäcken när jag ändå var igång igår. Hörde på nyheterna att det varit halka med flera olyckor som följd inatt, och det ända nere i småland. Så in YOUR face Lovisa som tyckte att jag var en fegis ;-P haha!
Nä nu ska jag ta och fundera ut vad jag ska hitta på här näst.
Ha en bra dag alla!



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0