Hitan och ditan....

Jaha... Inte har jag fått nått produktivt gjort på pluggfronten idag heller. Har i alla fall skrivit ut tentan, det får ses som ett steg i rätt riktning ;-) Planen i mitt huvud för kommande plugg ser ut som så att jag råskriver hemtenta i helgen så att jag är klar på söndag, sen läsaer jag till salstentan på måndag och tisdag (den är alltså på onsdag om det inte koplade). Låter som en bra plan tror jag, har svårt för att komma igång om jag inte känner lite press, varför stressa om man inte behöver liksom??? Är ändå schysst mot mig själv och ger mig lite marginal med tanke på att jag skrev förra hemtentan på 6 timmar.
Synd bara att läraren ska va så himla asdryg så att vi inte har fått tillbaka den förra hemtentan än, vill ju gärna veta om mitt upplägg funkade. Skrev i alla fall VG på förra salstentan så det känns ju bra att upplägget funkade för den delen.
Nu ska jag bara se till att hålla mig till den planen så blir det långledeigt f.r.o.m onsdag förmiddag, ja tack! =)
Nix nu ska jag nog sätta igång med dagens middag tror jag bestämt, inte utan att man börjar bli lite hungrig här....

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0