Hej då finne...

Ett litet (men ack så verksamt) tips till dig som har fet och oren hy och är mäkta trött på det.
Lösningen; Vitamin B5 (även kallat pantotensyra) Tänk om man hade fått reda på att detta hjälpte mot dålig hy när man var tonåring, vilken skillnad det säkert hade gjort tror jag! Men nu vet jag i alla fall =) Jag har ätit detta i ca två veckor nu och jag märker redan skillnad, även om det kan ta upp till fem månader innan man ser skillnad, det är nog ganska individuellt. Min hy känns inte alls lika fet som den brukar, och finnarna (även om jag inte hade så många) är i stort sett bara poff borta! Inte har jag sett till några nya heller. Jag äter Skip Pantoten (pris ca 100 kr för 100 tabletter) Man ska ta två om dagen, gärna i samband med måltid. De ger bästa effekt tillsammans med C-vitamin. Inga kända biverkningar finns, men första veckan kan man känna av huvudvärk, men den är övergående. Jag kände av det i ett par dagar bara. Detta är en vitamin som kroppen behöver och som finns i mycket av den mat i äter, fast i mycket mindre mängder då såklart. Tänk att det var så enkelt! Rekommenderas å det varmaste.

(bild lånad från beleza.blogg.se)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0