Digitala funderingar

Jag funtar på om man kanske skulle köpa sig en ny digitalkamera???
Den jag äger för tillfället är knappt längre med ibland oss och bor därför numer i en byrålåda, och då kan ni kanske räkna ut hur mycket kort som blir tagna.
Vet inte hur många gånger tanken "man skulle haft kameran med sig" slår mig!?!
Problemet är ju bara att det alltid ska finnas så satans mycket att välja på så fort man ska köpa sig nått :-S I vissa fall hatar jag verkligen dessa valmöjligheter.
Jag vill ha en ordentlig och bra kamera som inte för den skull är allt för avancerad eller svettdyr, sen får den ju gärna ha snygg design också ;-) Vad ska jag välja då tro? Tips!?


//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0