Tråk-Åke...

Han är tydligen här och hälsar på idag. Det var ju inge kul...
 Men får väl försöka mota bort honom på bästa sätt. Har nog kommit på en bra strategi vad det gäller pluggande nu också, så kanske får ta och sätta igång med det. Tro´t eller ej men jag tycker faktisk att kursen vi läser nu är superintressant, liiiite mycket att ta in bara. Men man måste ju börja nånstans, och nu känns det i alla fall lite lättare när jag vet på ett ungefär hur jag ska lägga upp det. Vi har stereotyp-dag här i dag också, älsk ska fixa lite med min bil sen så då ska jag diska och laga mat he,he ;-) Vad gör man inte!?!
 Men jag tycker att det är ganska bra i och med att jag i princip inte kan ett smack om bilar. Jag kan fylla på spolarvätska och kylarvätska men så mycket längre än så sträcker sig tyvärr inte mina kunskaper. Om jag anstränger mig ordentligt så skulle jag nog kanske kunna byta vindrutetorkare också, kanske! :-P
 I övrigt blir det nog bara en lugn helg här, slutet på månaden börjar göra sig påminnt. Sen blir det dop av brorson på söndag så då blir det en liten roadtrip back home till Arvika. Annars har inte jag något planerat i alla fall. Skönt det också ibland, och om jag pluggar duktigt idag så kan jag ligga på soffan med gott samvete i morgon ;-)
 Nä, nu får jag väl ta och sätta igång med dagen.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0