Syndrom hit och symtom dit...

Gah, om jag inte redan var störd när jag började läsa kurserna i psykiska sjukdomar så är jag det definitivt nu! Misstänker att det inte blir nån lugn och ro i systemet under nästa kurs heller som behandlar området psykofarmaka. Boken är på nästan 500 sidor och handlar enbart om läkemedel inom ETT ENDA område, psykiatrin. Inte konstigt att folk är tablettberoende!
Tur att det är intressant i alla fall =) Förutom att läsa om en massa syndrom och symtom i dag så har jag varit lite produktiv på hemmafronten och t.ex städat bakom tvättmaskinen he,he. Gemytligare aktivitet finns ju, men det måste ju göras ibland.
Åh, precis nu så kom min fina karl hem med en påse julskum och lite julmust! ♥ Så nu ska jag ta och smaska på det =)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0