Pyssel och bak!

Ååååh va jag är sugen på att julpyssla och baka julgodis och koka glögg, helst nu med en gång. När är det legitimt att börja med det egentligen? Det måste ju vara innan första advent i alla fall, och det är ju inte så himla länge kvar dit.
HA,ha ser mig själv inne på Ica när jag ska handla allt jag behöver för att baka (då hör det till saken att jag i princip bara ska baka godis och lussekatter) gottekorg AB ;-D Men det är ju så goooott! Har hittat en massa smarriga recept som ska bli kul at prova. Har även tänkt att göra lite och ge bort i julklapp. Ätbara klappar brukar vara poppis =)
Nää, nu ska jag inte sukta mer efter detta, nu är det halv 8 hos mig som gäller.




//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0