Min första kärlek (Dag 2/30)

 Min första kärlek (som jag kommer i håg ialla fall) Var en kille som var kompis med min bästa killkompis från början, vi blev ju också vänner så småningom. Vi var väl runt 11-12 skulle jag tro och jag var så kär, så kär ;-) Kommer inte ihåg exakt hur det gick till när vi blev ihop ( det var väl nått i stil med "får jag chans på dig ja-nej-kanske")
 Vi gjorde slut och blev ihop ett par gånger under ett par år innan vi bestämde att vi bara skulle vara kompisar. Den här killen har också varit en väldigt bra kompis genom åren som jag umgåtts mycket med och vi har gått i samma skola, har gemensamma vänner och har festat ihop etc, etc.  Jag kan väl inte säga att vi har någon direkt kontakt idag men om vi ses när jag är hemma och hälsar på i Arvika så hälsar vi och stannar och pratar, vi har ju trots allt känt varann sen i 8-års åldern. 
 Detta är dock en sån här sak som jag inte direkt har lagt på minnet, så jag kan tyvärr inte redogöra så värst detaljerat för det (om det nu var nån som ville läsa om det hehe) utan ni får hålla tillgodo med den sammanfattade historien. 
 Det är väl i alla fall någon av de första gångerna jag kan komma ihåg att jag varit kär (hur seriöst det nu är i den åldrn) för övrigt så är de gångerna ganska lätträknade.



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0