Friday

Hepp, då var det fredag igen då, stört va fort veckorna går. Men det innebär ju också att det är en dag närmare jul he,he ;-)
Sitter just nu och väntar på att min älskade karl ska komma hem så att vi kan komma iväg till Mårbacka och julmarknaden nån gång! =) Känns finnt att det är alldeles strålande väder ute också, myyysss!!! Det är väl vad jag ska ägna denna fredagen åt och lite mysmiddag ikväll såklart, det kan ju inte va fredag utan fredgasmys ;-P Fascinerande hur fort det blev ett begrepp med hela sverige, men va tusan det är väl ett av de bättre sätten att sammanfatta vad man ska göra en fredag när man inte ska göra nått alls direkt, det är min åsikt.
Nu ska jag snart laga "lyxlunch" i form av köttbullar och makaroner ;-) För att inte riskera att vi äter oss mätta på julgodis senare hehe.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0