Det var nått jag ville...

 Men det har jag nu glömt, så nu skriver jag lite bara för att jag känner för att skriva nått. Inte utan att jag är lite små irriterad så här på kvällskvisten, fast det går nog över snart. Det är inte mig det är värst för. Men jag tycker iofs inte om att vara irriterad, får grymt svårt att somna då. Ska upp och hoppa tidigt i morgon för att bege mig mot Arvika på dop, som tidigare nämnts.
 Blev akut partysugen förut också, vid dessa tillfällen är det inge kul att bo nästan 4 mil från stan, men det sparade ju lite stålar åt mig denna gången i alla fall hehe.
 Får ta igen det nån annan helg, rent av nästa kanske!?! Näää, nu tog det stopp, dax att göra sig i ordning för bingen tror jag bestämt.
 Go natt!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0