Serial killer :-S

Usch va hemskt! Att 9 människor har blivit mördade på 10 dagar, flera av dem barn. Va tusan är det som händer kan man ju undra??? Riktigt obehagligt tycker jag. Hoppas verkligen att de får fast den/de som ligger bakom snart. Men det är väl inte troligt med tanke på den svenska poliskåren (Som ni hör så har jag verkligen noll förtroende för svensk polis)

Nej usch, nog om hemskheter. Idag ska jag ha en mysig dag, trots vädret. Sitter just nu och väntar på att min bättre hälft ska vakna. Sen ska vi ta en cykletur in till Molkom för att kika lite på marknaden, och säkerligen köpa något också såklart ;-)

I eftermiddag bär det iväg upp till Gunnarskog för grill och mys med L & J m.fl. Det ska bli kul (och gott ;-9)

Så ser min dag ut. Hur ser er ut?

Hoppas den blir bra i alla fall!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0