Lektyr

Ahh, nu när det snart är sommar så ser jag fram emot läsning, MYCKET läsning. Som inbegriper i stort sett allt UTOM kurslitteratur. Det är nog det bästa sättet som finns för att koppla av och verkligen ha semester, att ligga i en solstol med en god bok och nått svalkande att dricka. Och eftersom jag fick så bra schema i sommar så planerar jag att ägna mig mycket åt just detta =)

Klickade hem tre böcker från bokus förut, alla av författaren Per Hagman.

*Skugglegender: noveller
*När oskulder kysser och
*Cigarett/Pool/Volt (hans första 3 böcker i en)

Jag har aldrig läst något av honom förut, men beskrivningarna av böckerna fångade mig verkligen, så jag hoppas att de är bra.

Är det kanske någon som läst något av honom? Vad tyckte ni iså fall?

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0