Blir en lugn kväll i kväll...

Fredag till trots så tänker jag plugga idag, har bara en bok kvar nu, och jag vill bli klar så fort som möjligt. H är ute i skogen hos sina föräldrar för det är pubkväll ikväll. Jag kände mig dock inte så laddad för det så jag avstod.

Tänkte att jag bara (förutom plugg) skulle rota runt lite här hemma, plocka lite och så kanske. =) Se om det är nått bra på tv lite senare eventuellt. Helt enkelt en vanlig simpel hemmakväll!

Btw, filmen igår (Alice i underlandet) va helt kanonbra. I alla fall enligt mig. Älskar verkligen Tim Burtons skapelser. Hmm... Undrar om det finns nån samlingsbox med hans filmer??? Om inte så hoppas jag att det uppdyker snart. Jag köper direkt =)

Hoppas alla får en bra fortsättning på dagen och en trevlig kväll!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0