9:e Maj

Dagen efter, fast jag känner mig hur pigg som helst =) Blev inte så vilt igår som vi kanske hade tänkt, men det blev en trevlig kväll. Trots att alla som skulle dyka upp inte gjorde det. Well, well man överlever alltd =)

Idag är det för övrig 1 år sen jag och underbara H träffades, och den 24:e så har vi varit tillsammans i ett år. Och den 24:e så är det också exakt 2 år sen som vi träffades för allra första gången. Fast den gången så tyckte han bara att jag var rätt dryg och jag kommer inte ihåg så jättemycket, för jag var nog ganska överförfriskad he,he. Men det var ju tur för mig att vi sågs igen ett år senare och att det utvecklades till det vi har idag! :-D <3

Nu ska jag snart ta ut mina....Hmm "muffcakes"??? (skulle göra muffins men kollade på fel recept och tog det för cupcakes istället) Men de ser rätt goda ut :-9 Det är björnbär och vanilj. Det går nog ner en eller ett par hi,hi. Mmmm... socker! ;-D

Hoppas alla får en trevlig söndag!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0