Vel hit och vel dit

*suuuuuuck* Är verkligen så uttråkad just nu, har ingen aning om vad jag ska hitta på, det går inget bra på tv förrän om 2 timmar, jag har inget att läsa och det finns inga roliga siter att surfa på. (stackars mig elle??? ööhh...hehe) ;-P
 
Lider även av den numera vanligen återkommande "shoppingförlamningen" fattar inte varför??? Förr var det aldrig några problem att köpa saker, och det är ju inte så att jag köper massa dyra och onädiga saker som jag inte har råd med. Men ibland kan jag vela i hundra år känns det som, även om det bara gäller något så simpelt som en topp.

Är det ett tecken på att man börjar bli gammal, eller att man blivit ekonomisk eller snål mot sig själv???

Har ju funderat på att köpa en ny mobil ett tag men kan ju aldrig bestämma mig för vilken jag vill ha. Vet bara att den ska va rosa ;-) och ha en relativt bra kamera. Nu har jag fått upp ögonen för en touchmobil från *ve och fasa* samsung he,he. Har ingen bra erfarenhet av det märket när det gäller mobiler, men det var ett tag sen jag hade en och tekniken går ju framåt sägs det så... Dessutom så har den fått bra omdömen i tester o.s.v. Plus att den är rosa, ha en rätt bra kamera och är snygg :-D



Samsung Jét

Ja,ja vi får väl se, vi får väl se =)


//A


Kommentarer
Postat av: Gustav Zetterlund

Trevlig blogg du har!

www.gustavzetterlund.wordpress.com

2010-03-18 @ 12:02:50
URL: http://www.gustavzetterlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0