Vad ska jag göra nu? Återvinna ;-)

Det är väl typiskt att man inte längre kan sova bort hela dagar. Hmm... det måste vara ett tecken på att jag börjar bli gammal :-P Har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Tentan är i stort sett klar, ska väl lägga till ett par rader bara, men det går ju fort. H är i skolan hela långa dagen. Ska i alla fall titta på efter 10 på 4:an idag för bloggerskan Egoina är med, henne gillar jag. Hennes blogg får mig att dra på munnen varje dag :-D

Kanske ska passa på att göra såna där riktigt tråkiga saker idag som man aldrig har lust med annars. Åka med tidningar och annat till återvinning o.s.v. Så kan jag ju va stolt över att jag gjort nått nyttig ikväll =)
Så får det nog bli!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0