Trötter i dag...

...så det känns skönt att det är kortdag på uni idag, slutar kl 12. EFter det ska jag nog åka hem och bara slappa. Är ju jobbhelg den här helgen, så i morgon blir det upp och hoppa ännu tidigare än idag. Enligt mig så är det inte mänskligt att kliva upp innan kl 6 och det borde vara olagligt att börja jobbet innan kl 7.

Men det är i alla fall härligt att solen börjar stiga upp samtidigt med mig nu, det gör ganska mycket faktiskt, i alla fall för mig.

Nix, nu är det snart dax att ge sig av.
Men eftersem jag "lärt" mig att blogga från mobilen så kanske det kommer nått inlägg under dagen ;-)

Ha en bra dag alla!


Bild lånad från;
http://www.galet.se

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0