Mycket trevlig dag

Dagen har spenderats i Jössefors (strax utanför Arvika för er som inte vet det, och för er som inte vet vart Arvika ligger så får ni ta reda på det själva) ;-P Har varit och hälsat på Linn som jag inte har träffat på alldeles för länge, det åts god lunch med tillhörande efterrätt och så blev det en långpromenad i det sköna vädret och en massa prat såklart =) Marlene ytterligare en tjej som jag inte sett på hundra år var också där, kul att träffa henne med =)

Väl hemma i Molkom igen så var det dags för middag a´la älskling som bestod av potatisgratäng med vitlök och tjälknöl gjord av skinka. M...M...M...! Även till middagen blev det tillhörande efterrätt *fy på mig* he,he

Jag har det bra jag! =)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0