Ledig idag

Det har varit "varannan dag"-schema denna veckan så jag är ledig idag. Skönt, det kan behövas. Ska ju jobba hela helgen så nån sovmorgon behöver man allt ;-)
Dagen ska väl ägnas åt det vanliga antar jag, plugga och pyssla lite här hemma. Har kommit in bra i läsningen i alla fall så det flyter på rätt bra.

 Denna kursen verkar i alla fall precis som jag hoppades, vara väldigt intressant. Och föreläsaren vi har är väldigt duktig. Härlig omväxling till R.D´s monotona pladder som gav = 0

Det var ju alldeles strålande väder idag också, så vi får väl se om jag är duktig/hurtig och tar en promenix senare. H är hurtig och är ute i skogen med vovven han, så jag får kanske också sätta fart på fläsket ;-)

Ha en bra dag alla!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0