Bokmal

Och tänk va bra om jag kunde ägna mig åt "rätt böcker" dvs kurslitteratur. Men det finns ju sånt som är mycket mer spännande att läsa =) Blev verkligen helt fast i boken i det föregående inlägget, så jag var ju givetvis tvungen att köpa del 2 och 3 också (fast jag sagt till mig själv att jag inte skulle läsa dem förrän jag sett filmerna) Fast inget ont som inte för något gott med sig, det var riktigt, riktigt längesen jag hade ro nog att verkligen försjunka i en bok, och jag kan verkligen den konsten. Blir nästan helt okontaktbar om jag kommit över nått riktigt läsvärt.

Men jag peppar mig själv med att om jag läser kurslitteratur halva dagen så får jag läsa annan litteratur resten av dagen :-D

                       VS                         


Snacka om i-landsproblem he,he. Jag ska vara glad att jag ens har möjlighet att läsa en bok!

//A


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0