Vitt vin och rabarberkräm

Inte tillsammans dock ;-) "smygsmakar" ett glas från boxen jag köpte förut, men inget mer än så idag. Angående rabarberkrämen så har älsk kokat en gryta med helt hemgjord kräm som vi ska äta till kvällsmat. Det ska bli gott hoppas jag ;-)

Det blev en liten mysdag idag (efter att jag fått ihop 1,5 sida på tentan i alla fall ;-P) Vi åkte in till stan och köpte hemgjord italiensk glass från Carli som vi åt i solen. Sen åkte vi och shoppade lite nyttigheter, eller vad jag ska kalla det he,he. Fick äntligen tag på Doves fejkbränna med spf (så nu ska spirorna få lite färg) hämtade ut linser och köpte halsband till katterna. Så nu åker de ut så att vi kan ha dörren öppen i värmen! Och så blev det en tur till gröna skylten också såklart ;-) I morgon är det ju helg, och sommarlov. Nästan i alla fall, bara tentan blir klar och inlämnad så.

Nä, nu är jag hungrig!
 Hoppas alla får en fortsatt trevlig kväll!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0