Solsken och tentaplugg

Now we´re talking summer, var över 18 grader varmt strax efter kl 9 i morse. Sånt gillas. Vad som inte gillas riktigt just nu är att jag har en tenta att skriva :-( Har ingen lust alls med det idag. Satt med den en stund i går och den blev ju betydligt svårare än vad den verkade vid första anblicken.
Suck jag som helst hade velat va färdig tills på fredag, men det kan jag nog glömma. Vet inte vad jag ska skriva och än mindre hur jag ska få ihop de "minst" 5 sidor som efter frågas.
Well, well det löser sig väl tillslut som det brukar =)

Det är väl ingen i de att får stresspanik över det, för det gör nog inte det hela bättre. Jag tar mig en glass i stället och läser lite he,he ;-)

Hoppas alla får en strålande dag, både ni som ska skriva tenta och ni som slipper! =)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0