Så underbart gulligt!

Jag har verkligen hittat världens bästa man! Kan inte säga det nog många gånger! I dag när jag kom hem från jobbet så väntade en bukett rosa rosor och en stor marabou polka-kaka på mig *SWEET* ;-) Det är ju som bekant midsommarafton i dag, och eftersom jag har jobbat mellan 08:30 och 21:30 så är jag inte så värst partysugen, eller sugen på att träffa massa folk. Så H fick åka till sina föräldrar själv. Och jag fick blommor och choklad. Så nu ska jag nog öveleva natten ensam ;-)

Hoppas alla har haft och får en fortsatt trevlig midsommarafton!

//A


Kommentarer
Postat av: M i t Z a . s e ♥

Glad midsommar! :D <3

2010-06-25 @ 23:33:11
URL: http://Mitza.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0