Möss och mobiler


Denna är nu beställd och betalad och förhoppningsvis snart påväg. Yaay! ;-) Sony Ericsson Elm. Miljövänlig telefon till och med. Anyhow, I love the looks of it. Och så är den ju rosa (det viktigaste av allt) he,he!

Angående möss så har min ena katt fångat och dragit in inte en utan 2 möss på mindre än en halvtimme. Den första lyckades hunden få tag på och käka upp :-( Mindre trevligt! Men, men det är ju tur att de funkar som katter ska i några avseende i alla fall ;-)

I morgon är det dax för jobb igen, vså jag har tänkt mig en tidig sorti i dag. Ska bara vänta ut tvättmaskinen först, sen ska det inte dröja länge innan jag dyker ner bland kuddar och täcken =)

Resten av veckan ska jag ägna åt att se fram emot helgen. Då blir det grillmys i många goda vänners lag. Det ska bli mycket trevligt!

Ha nu en trevlig kväll allihop!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0