MIdsommardagen

Brukar ju vara en av de roligaste dagarna på året. Så även detta år hoppas jag. Hade önskat att jag hade fått sova lite längre än till 8:30 idag dock, men inte då! Fattar inte varför det alltid ska bli så när jag har sovmorgon??? Varför kan inte jag sova till 12 som alla andra???
Well, well nu är jag vaken i alla fall!

Kvällen ska spenderas ute hos svärföräldrarna, god mat och dryck står på menyn. I dag är det förövrigt 1 år sedan jag träffade dem för första gången. Kommer nog aldrig glömma den midsommardagen. Fy f*n va nervös jag var. Det var inte bara svärföräldrarna heller utan halva släkten på svärmors sida typ. Men,men det gick ju bra, tog ett tag innan jag hämtade mig, men nu så ;-) he,he! Eventuella men håller jag min kära sambo och hans kusin ansvariga för ;-P

Nu ska jag snart ta och börja dagen här. Ska bara få i mig lite kaffe först.

Hoppas alla får en toppendag!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0