I´m so excited...

Vill att det ska bli slutet av augusti nu på en gång juh! Så att jag får promenera omkring i ett (förhoppningsvis) soligt och varmt Göteborg, fika på nån mysig uteservering och äta god mat på tjusig restaurang med min karl!

Men det är x antal dagar av jobb kvar innan dess. Men de går nog lite fortare när man har något kul att se fram emot.
Gör tis-fre denna veckan och nästa gör jag bara 3 dagar. Sen väntar den fruktade 72-timmars veckan :-S Men jag tar mig nog igenom den också! Jag vet ju vad jag har att komma hem till =)

Nu ska jag leta fram nått smarrigt att knapra på, och kolla på reprisstarten av c/o Segemyhr på 4:an.

Hoppas alla får en bra kväll!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0