Gottit!

Ledig i dag skönt! Förutom att jag givetvis vaknade vid 8-snåret :-s Well, well, har inte varit många knop. Blev mysfika på stan med finaste H och lite shopping på det. Ny kalender b.la. Nu sitter jag och väntar på att mannen ska komma hem för jag är gryyymt hungrig, grillat blir och hemgjord potatissallad! En öl eller två till det också såklart :-9 Till efterrätt vankas färska jordgubbar och vaniljglass.

Med andra ord så har det varit myspys hela dagen. Sånt gillas! =)

Så hur gick det på jobbet nu då?
Jo det har gått bra tycker jag, är ju ganska mycket att ta in så här i början, men jag tycker ändå att jag fick en bra start med brukaren. Förhoppningsvis så blir det bara bättre. Tyckte dagen började gå fortare redan dag 2. Brukaren sa att hon tyckte att dagen gick så fort när jag var där, vilket jag tar som en positiv kommentar =)
Jag är i alla fall inte spynervös längre he,he ;-)

Nu ska jag knäcka en öl!

Ha en bra kväll alla!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0