Bara en dag kvar...

I morgon är sista lediga dagen, eller sista och sista ska jag väl inte säga, men för den här veckan i alla fall ;-P Sen ska det jobba, jobbas, jobbas och tjänas pengar. Som förhoppningsvis räcker till en tatuering och möjligen en liten resa höst! Är fortfarande grymt nervös inför att börja jobba (ja jag vet att jag tjatat en del om det, men jag gör´t igen ;-P) Det lugnar sig nog när första dagen är gjord tror (hoppas) jag.

 Det är väl nervositet för något nytt och det drabbar väl alla nån gång. Misstänker också att det inte är någon som tror att man ska kunna och komma ihåg allt efter en dag, det fattar jag också. Men framförallt så handlar det väl om att jag ska jobba för en annan människa och finnas där och hjälpa henne i hennes vardag, och man vill ju få en så bra start som möjligt. det underlättar ju för en fortsatt utveckling av relationen.

Och skulle det bli kaos av alltidhop så är det bara en sommar det rör sig om. Men nu ska jag inte tänka så! Jag ska göra mitt bästa, och det blir nog så bra det här. Nu ska jag läsa vidare i min braiga  bok som jag började på i dag ;-)

Ha det gôtt allihop!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0