Skenet bedrog

Jahapp, regn... IGEN! Gårdagen var bara skenet som bedrog. Och jag som ska jobba idag och fem dagar framöver. Tôligt att inte kunna gå ut på promenad, blir ju onekligen liiiite långtråkigt att bara sitta inne och glo i 14 timmar :-/ Well, well det är ju bara fem dagar, och det kanske, kanske skulle bli uppehåll på lördag, vi håller tummar och tår!

För övrigt så är en ny kaffebryggare påväg hem till oss. Hoppas jag verkligen. Var lite krångel igår. Skulle betala direkt via internetbank, och när jag slussades tillbaka till ONOFF´s hemsida så var min order borta, fast pengarna drogs ändå. Surt att ge bort 500 pix bara sådär tyckte jag, fast jag skickade klagmail och i dag var allt i sin ordning =)

Nu ska jag sitta i soffan och gäspa en stund innan jag beger mig till jobbet.
Ha en bra dag allihop!




(http://www.tretti.se)

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0