SEEEMEEEESSSSSTEEEERRRRR!!!

Yaay! Äntligen ledig! Sköööönt! Kul att första lediga dagen bjuder på helt okej väder också =) I dag ska jag med andra ord inte göra speciellt mycket, blir lite plock här hemma och iväg och handla en sväng, annars lugnt.

Nu måste jag ju ladda för Arvikafestivalen som drar igång på torsdag. Woohoo, ska bli så kul! Åker till Arvika redan på onsdag och stannar tills på söndag elle måndag, har inte riktigt bestämt än. Vill ju hinna umgås lite med syskonen och mami också. Vi ses ju inte sådär jätteofta.

Åh, jag ska köpa MASSOR av jordgubbar sen, som jag ska kalasa på, b. la ska jag göra milkshake och kanske koka sylt??? Vi får väl se vad som blir.

Nu blir det i alla fall en stadig kopp kaffe, känner mig nästan bakis av all sömnbrist i veckan.

Hoppas alla får en bra dag!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0