R.I.P

 Vår älskade kaffebryggare har gått ur tiden :-'( Och det upptäcker man när man är sprängmätt efter middagen, och max kaffesugen *suck* Dock inte mycket att gör åt för det finns inget ställe just här där jah befinner mig som säljer kaffebryggare, betvivlar starkt att konsum gör det, och om de skulle göra det så betvivlar jag starkt kvalitén på den bryggaren.
Ordentliga doningar ska det vara! Får bli till veckan det för i morgon börjar jobbet igen och ett par dagar framåt, så då finns ingen tid till det. Får passa på att nyttja bryggaren där så länge! =)

Och som vanligt när jag är lite nedstämd så kommer mitt inneboende svullo fram. Fattar inte varför man alltid lurar hjärnan att allt känns lite bättre bara man får i sig lite socker??? Det är ju precis just det som händer, att man lurar hjärnan och kroppen. Skrämmande svårt att bryta den vanan dock. Hmm.... svullot har varit framme rätt ofta den senaste tiden faktiskt, inge bra det, inge bra alls. Ska göra mitt bästa för att jaga bort det ;-)

Näää, nu ska jag lägga mig i soffan med en bok!

Hoppas alla får en fin eftermiddag/kväll!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0