Dagen V...

Jahapp då var sista festivaldagen här då. Och regnar gör det såklart, men igår var det jättefint väder så det jämnar väl ut sig. Det blir lugnt idag, dvs ingen alkohol. 3 dagars alkoholintag sätter sina spår, och så vill jag va säker på att kunna köra i morgon utan att behöva oroa mig för promillen.
 I dag är det den dagen på festivalen som jag har väntat på, och rent av den dagen som var anledningen till mitt biljettköp. VOLBEAT spelar ikväll, och om jag så ska behöva simma till området så ska jag se dem =) Det ska bli grymt! Igår var det In Flames som gällde, de var grymma de också!

Innan dess händer inte så mycket. Ska umgås lite med min kära bror och hans tjej som kommer förbi snart, det är väl det som händer, kanske ska hjälpa kära mami med lite småplock också.

Hoppas ni får en bra dag allihop, trots regnet!

//A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0