En tenta gjord, dax för nästa

Såå, då var omtentan i juridiken gjord. Det kändes helt okej när jag lämnade in och jag svarade på alla frågor utom en halv. Men tänker inte ta ut nån glädje i förskott. Får vänta tills den 4:e februari när resultatet kommer. Men det vore väl tusan om jag inte skulle ha lyckats prester 1,25 poäng bättre än sist. Nästa tenta är i alla fall en hemtenta, men den ska inte vara inlämnad förrän nästa fredag. Så jag tänker inte börja med den i dag. I dag ska jag ta det lugnt bara gör inget alls. Ta ett par öl ikväll och mysa lite, det var längesen. Så får det bli åter till verkligheten i morgon eller åp söndag =)



Jag följer Isisexempel och ssslappnar aaav lite! :-D

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0